Zwroty, wymiana, reklamacje

Zwroty,

wymiany,

reklamacje.

Zwrot

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie towar masz na to 14 dni od momentu odebrania paczki. Towar w stanie niezmienionym prosimy odesłać na adres:

COOCKY
ul. Zawale 92
34-123 Chocznia

Do paczki prosimy o dołączenie pisemnej informacji o odstąpieniu od umowy.


Pamiętaj, że jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt uszyliśmy na zamówienie wg Twojej indywidualnej specyfikacji (tj. na miarę, z dobranymi przez Ciebie opcjami dodatkowymi lub wybranym przez Ciebie rodzajem podszycia) prawo zwrotu jest OGRANICZONE.

Wymiana

Można wymienić zakupiony u nas towar na inny, masz taką możliwość przez 14 dni od momentu odebrania paczki. Zwróć do nas towar, który nie spełnia Twoich oczekiwań (patrz wyżej ZWROT) i złóż nowe zamówienie.
Jeśli tylko to możliwe skontaktuj się z nami – chętnie doradzimy lub też pomożemy w doborze wymienianego asortymentu. Wszelkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „Kontakt/Formularz”.


Pamiętaj, że jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt uszyliśmy na zamówienie wg Twojej indywidualnej specyfikacji (tj. na miarę, z dobranymi przez Ciebie opcjami dodatkowymi lub wybranym przez Ciebie rodzajem podszycia) prawo wymiany jest OGRANICZONE.

Reklamacja 

Aby złożyć reklamację na zakupiony u nas towar należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz reklamacji. Reklamowany towar należy odesłać wraz z formularzem na adres podany wyżej (patrz ZWROT).



Na podstawie art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z poźn. zm) Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w przypadku gdy zamówiona odzież jest przygotowywania według indywidualnej specyfikacji Konsumenta.

W razie wszelkich pytań, prosimy o kontakt przez formularz lub e-mail: kontakt@coocky.pl