Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy Coocky.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
  2. Dane Sklepu:

           Coocky, Roman Dobroć

           ul. Zawale 92

           34-123 Chocznia

           NIP:9371396184,  Regon: 382918650

  1. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  2. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
  • poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu;
  • przez platformę sprzedażową (sklep internetowy).
  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych, bądź sposobu zapłaty.
  2. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
  3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.
  4. Zasady realizacji zamówienia w przypadku produktów szytych na wymiar:
    1) do podanych przez Klienta wymiarów dodawany jest luz, który dobierany jest wg sztuki krawieckiej i uzależniony jest od wymiarów pupila i od materiału, z którego szyjemy ubranko;
    2) ubranka szyte na podane wymiary przez Klienta, z uwzględnieniem przez niego luzu – na odpowiedzialność Klienta i zaznaczeniem przez niego, że są to już wymiary, jakie ma mieć gotowe ubranko (w zamówieniu przy wymiarach podawanych przez Klienta powinna znaleźć notka „na gotowo”).
  5. Wykonywane przez nas produkty, po wcześniejszej konsultacji mogą zostać zmodyfikowane wg życzenia Klienta. Wzory tych produktów mogą zostać wykorzystane przez Sklep w celach reklamowych i komercyjnych.
  6. Czas realizacji zamówienia: Sklep jest producentem oferowanych produktów. Czas realizacji może wahać się między 2-14 dniami roboczymi plus czas wysyłki. W razie przedłużenia się czasu realizacji zamówienia Sklep będzie kontaktował się z Kupującym drogą mailową lub telefoniczną. 

PŁATNOŚCI

  1. Klient ma do wyboru różne formy płatności.
  2. Ceny przesyłek:
  • Na terenie kraju:
  • Kurier: 22,99 zł
  • Paczkomat Inpost: 18,99 zł
  1. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

WYSYŁKA

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. firmy kurierskiej).
  2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
  3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

REKLAMACJE

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności i paragonem.
  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności i paragonem.
  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru, bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
  5. Adres zwrotu produktu:

              Coocky

              ul. Zawale 92

             34-123 Chocznia

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu, następnie zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pod warunkiem, że produkt został zwrócony w stanie nienaruszonym. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Koszty wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
  6. Na podstawie art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z poźn. zm) Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w przypadku gdy zamówiona odzież̇ jest przygotowywania według indywidualnej specyfikacji Konsumenta. Inaczej mówiąc, prawo zwrotu nie obowiązuje w przypadku produktu wykonanego na miarę, posiadającego haft o treści podanej przez Klienta, posiadającego zestaw aplikacji odblaskowych wybranych przez Klienta, wykonanego na podszyciu wybranym przez Klienta, posiadającego wykonanej na zamówienie Klienta dziurki na połączenie smyczy z szelkami lub zaczepu na smycz, itp.
  7. Na podstawie art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z poźn. zm) Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w przypadku gdy zamówiona odzież̇ jest przygotowywania według indywidualnej specyfikacji Konsumenta.

PRAWO WYMIANY TOWARU

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy i wymiany towaru
  2. Prawo do wymiany jest  skuteczne jeżeli Klient dokona tego , w terminie 14 dni od odbioru towaru,
  3. Klient odsyła  towar do Sklepu w terminie 14 dni  wraz załączonym i wypełnionym  formularzem zwrotu/wymiany.
  4. Wymiana produktu zostanie wykonana max. do 14 dni od wpłaty kwoty na ponowną wysyłkę w zależności czy Klient życzy sobie, by wysyłka nastąpiła kurierem DPD, kurierem Inpost, czy paczkomatem Inpost.
  5. W przypadku płatności kartą, zwrot realizowany jest na kartę.
  6. Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.

OCHRONA PRYWATNOŚCI

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  2. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania,

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

           Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

WEJŚCIE W ŻYCIE I ZMIANY REGULAMINU

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
  3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
  4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
  5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
  6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.